Hola a tots/es
Us envio aquest post per veure qui de vosaltres em pot fer un cop de ma amb un reportatje.
La qüestió es la seguenta:
El proper diumenge 28 de febrer s'organitza, pel Club d'Atletisme Sant Boi, la 25ª Cursa Popular Vila de Sant Boi, habitualment un dels nostres companys ens fa les fotos del acte ( sortides, arribades dels primers clasificats, d'altres per reflectir l'ambient etc.) però aquest any està de baixa i no ho podrà fer.
Jo tambpoc les podré fer per que, encara que aquest any no hi participo corrent, tindré que estar amb altres tasques d'organització.
Es tracta de venir a l'Estadi Municipal i fer una miqueta el
"making off" de la Cursa, (fotos de la pista buida, alguna inflant els ponts publicitaris, la sortida, i quatre cosetes mes) la resta al vostre aire.
També faría falta algú per fer fotos al pas de la cursa per l'avitiuallament ( a la plaça de l'Ajuntament)
No us penseu gaire, si es per material, jo us puc deixar la meva camara i els meus objetius, si no sabeu quines fotos tirar, jo us donaré el guió.
Nomes teniu que posar el ull i el dit .
Es una bona ocasió per fer fots d'esports ("barridos", panoramiques, primers plans, picats, contrallums, desenfocs, etc...)
No puc fer més que animar-vos i que em contesteu aqui mateix o al meu e-mail (
gruiz12@gmail.com)
Quans mes hi serem millor ens ho pasarem
Gabriel "Pokapok"